این سامانه فرایندهای متنوع فروش را شامل میشود. فروشهای با چرخه طولانی و فروشهای لحظهای یا همچنین زیرسامانههای موفقیت مشتریان و جذب مشتریان جدید را شامل میشود.
مدیریت هوشمند سرمایهانسانی شامل فرایند استخدام، آمادگی به کار، خروج کارکنان و...
مدیریت هوشمند فرایندهای داخلی شامل مدیریت پروژه، تعاملات و...
مدیریت یکپارچه زنجیرهتأمین از فرایند تأمین و خرید تا انبارداری شعب و سفارشات فروش
زیرساختهای مالی اعتباری جهت ارائه خدمات اعتباری به کارکنان و یا تهیه گزارشات راهبردی مالی برای مدیریت سازمان
۶۲%
کاهش هزینه در مقایسه با راهکارهای جایگزین
۲۹۳%
افزایش فروش به عنوان نتیجه کلیدی کسبوکار هدف
” همکاری با بیکران باعث شد، پروژهای را که به ما گفته بودند ۱۸ماه دیگر تحویل میدهند و ما نمیدانستیم بعد ۱۸ماه چه چیزی تحویل خواهیم گرفت و آیا در این ۱۸ماه نیازهای ما تغییر نمیکند؟! در مدت ۳ماه خروجی را ببینیم و ظرف مدت ۹ماه کار به طور کامل تحویل ما شد. و این باعث شد ما خیلی زودتر نیز از همان ماه چهارم اثرات این تغییر را در کسبوکار خودمان با افزایش فروش لمس کنیم. “
رضا خیرخواهان
مدیر فناوری اطلاعات - فروشگاه مجازی حکمت
” همکاری با تیم بیکران کمک کرد مسائل و چالشهایی رو که برای حل شون در دولت معمولاً ماهها زمان میبرد رو بتونیم در عرض کمتر از یک ماه حل کنیم. تیم بیکران تونست مسئله ارزیابی عملکرد سازمانی رو با ابزاری که دقیقاً برای خودمون طراحی شده بود حل کند. پیاده سازی چارچوب CAF برای اولین بار بوسیله این تیم در دولت انجام شد. “
دکتر محمدرضا زینالدینی
رئیس مرکز سرمایه سازمانی - وزارت صنعت، معدن و تجارت
” پشتیبانی سریع و پرقدرت بیکران کمک کرد ما بتونیم راهکارهای بازاریابی متنوعی رو همزمان اجرا کنیم و بازدهی عملکرد هر کدام را رصد کنیم. از طرف دیگر ابزارهای بازاریابی خودکار بیکران به موازات ما به جذب مشتری و افزایش فروش میپرداختند. “
علیرضا ملکی
مدیر مارکتینگ - فروشگاه اینترنتی هفتمیوه
” ما برای مسئله انبار داروخانه از نرمافزارهای مختلفی استفاده کردیم ولی کیفیت استقرار تیم بیکران و سادگی کار با این سامانه راه حل ما بود. از ویژگیهای سامانه بیکران یکپارچگی اون بود اتصال داروخانه، مطب، پزشک، منشی و…همچنین مدیریت یکپارچه شعب مختلف ما در سراسر کشور و اطمینان از ارائه خدمات با کیفیت در اون ها از مهمترین دستاوردهایی بود که به کمک بیکران محقق شد. “
حکیم کتابی
متخصص طب سنتی
![]() |
ERP 3 | ERP 2 | ERP 1 | |
---|---|---|---|---|
سامانههای مدیریت راهبردی، تحول، موفقیت مشتریان، برنامهریزی و... | ||||
توسعه اختصاصی منطبق بر سازمان | ||||
مبتنی بر تکنولوژی صنعت نسل ۴ مانند هوشمصنوعی ، اینترنت اشیاء و... | ||||
انتقال اطلاعات از سامانههای سابق | ||||
متن باز بودن کدها | ||||
رویکرد | API اختصاصی | API کامل | API ابتدایی | |
تجربه کاربری | مدرن و مدیریت محور | عملیات محور | حسابداری محور | منسوخ |
هزینه | مقرون به صرفه | کم | بسیار زیاد | بسیار زیاد |
مناسب تحول اولیه کسبوکارهای بزرگ
مدیریت موفقیت مشتریان
مدیریت ارتباط با مشتریان
سامانه فروش
حسابکاربری مشتریان
۱,۴۹۹ میلیون تومان
مناسب تحول سریع کسبوکارهای بزرگ
+ قابلیتهای بسته پایه
سامانه مدیریت پروژه و هدفگذاری
سامانه ارزیابی
انبارداری و شعب
سامانه مالی و اعتباری
۲,۹۹۹ میلیون تومان
مناسب سازمانها
و کسبوکارهای خیلی بزرگ و زنجیرهای
+ بسته تحول سریع
سامانه اختصاصی
مخاطبان میلیونی
هوشمصنوعی اختصاصی
وابسته به نتیجه مشاوره رایگان