توضیح روند سفارشات و وضعیتهای مختلف آنها در سامانه ERP بیکران
راهنمای ماژول فروشگاه اینترنتی از ERP بیکران که خود مانند یک فروشگاه ساز میماند
راهنمای ماژول کسب و کار ERP بیکران شامل سفارشات و تنظیمات مربوطه
ماژول مدیریت مشتریان ERP بیکران
ماژول محصولات از ERP بیکران
راهنمای ماژول رفرال از ERP بیکران
راهنمای ماژول خودکارساز از ERP بیکران که بستری جهت بازاریابی خودکار نیز میباشد
راهنمای ماژول تولید از ERP بیکران
راهنمای ماژول انبار از ERP بیکران
راهنمای ماژول ارسال ERP بیکران
فهرست راهنمای سامانه ERP بیکران
در ERP بیکران، مدیریت مشتریان بهصورت خودکار انجام شده و نقش مشتری فروشگاه به کاربران جدید اختصاص مییابد. این سیستم امکان تعیین سطح دسترسیهای سفارشی را فراهم کرده و امنیت، سرعت و بهرهوری را افزایش میدهد.
مرکز تماس مشتریان نقش کلیدی در بهبود بازاریابی و فروش دارد. با قابلیتهایی مانند نمایش حساب کاربری، چت آنلاین، مدیریت تماس و نظرسنجی، سازمانها میتوانند تجربه مشتری را بهبود بخشند و وفاداری آنها را افزایش دهند.
خوشهبندی مشتریان با استفاده از ERP به سازمانها کمک میکند تا دادههای عددی را تحلیل کرده و مشتریان را در گروههای هدفمند دستهبندی کنند. این روش به بهینهسازی بازاریابی، افزایش نرخ تبدیل و بهبود تصمیمگیریها کمک میکند.
نظرسنجی هوشمند از مشتریان پس از گفتگو با کارشناسان، به بهبود کیفیت خدمات و ارزیابی عملکرد کمک میکند. ERP با ارسال خودکار نظرسنجی و تحلیل دادهها، امکان بهینهسازی فرآیندهای پشتیبانی و افزایش رضایت مشتریان را فراهم میکند.
تحلیل و خلاصهسازی یادداشتها با هوش مصنوعی در ERP به سازمانها کمک میکند تا دادههای متنی را بهینه پردازش کرده، اطلاعات کلیدی را سریعتر استخراج کنند و تجربه مشتری را بهبود دهند. این مقاله به چالشها، مزایا و راهکارهای این فناوری میپردازد.
شناخت مشتریان و نمایش اطلاعاتی مانند میزان رضایت، رفتار و اهمیت آنها در ERP به بهبود تجربه پشتیبانی و فروش کمک میکند. این مقاله به بررسی چالشها، مزایا و راهکارهای بهینهسازی ارتباط با مشتریان در مراکز تماس میپردازد.
مدیریت ساعت کاری کارشناسان تماس، نقش مهمی در بهینهسازی بهرهوری و کیفیت خدمات دارد. با استفاده از ERP، سازمانها میتوانند شیفتهای هوشمند ایجاد کرده و بهرهوری تیم پشتیبانی را افزایش دهند.
گزارش عملکرد کارشناسان تماس به سازمانها کمک میکند تا کیفیت پاسخگویی را بهبود بخشند. با استفاده از ERP، میتوان نظارت دقیقتری داشت و فرآیندهای پشتیبانی را بهینه کرد.
استعلام صلاحیت شخص از سازمانهای مربوطه ابزاری مؤثر برای افزایش امنیت و شفافیت در فرآیندهای احراز هویت و مدیریت اطلاعات است. با استفاده از سامانههای «سازمان هوشمند»، ERP و «بیکران»، سازمانها میتوانند امنیت و دقت فرآیندها را بهینه کنند.